woensdag 21 september 2016

Bonnen verjaardag

Als er iemand jarig is in de klas, dan wordt er vaak gezongen, gedanst,...
Vaak trakteert het jarig kind dan met iets lekker of soms ook met iets leuk en bruikbaar.

Hoe vier ik nu een jarige?

- 's Morgens versier ik de klas met een slinger uit stof (deze is nog in de maak en post ik later hier nog), enkele ballonnen,...
- De jarige mag die dag de tussendoortjes kiezen.
- Er wordt gezongen voor de jarige. Ik kocht hiervoor de cd met verjaardagsliedjes in het Kruidvat. 
- De jarige krijgt ook 1 verjaardagsbon naar keuze.

De verjaardagsbonnen zien er als volgt uit.


Je kan kiezen uit:
- Je mag vroeger naar buiten (dit dan samen met de hele klas en de jarige kiest het spel).
- Geen huiswerk.
- Ik kies waar ik zit (voor bepaalde tijd).

Wil jij deze ook uitdelen in de klas? Stuur dan snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com en ik stuur de bonnen naar je op.

Tot de volgende keer!

Bron afbeelding: Google afbeeldingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten