donderdag 24 september 2015

Posters leestekens (Polka dots thema deel 12)

Hierbij nog een aanvulling van het polka dots thema.
Ik maakte enkele posters over de leestekens. Vaak weten kinderen niet goed wanneer ze welk leesteken moeten gebruiken. Dankzij deze posters weten ze perfect wanneer ze wat moeten gebruiken.

Ik vond de prenten van de leestekens op www.teacherspayteachers.com onder de zoekterm punctuation. Hierna maakte ik in word kaders met het polka dot thema. Ik kleurde met paint de prenten opnieuw in met andere kleuren. Dit deed ik om de prenten mooi te laten passen bij de kader.

Een titel toevoegen, de prenten toevoegen en een uitleg die ik vond op het internet en klaar waren de posters.

Volgende posters zitten in het document:

  • punt
  • komma
  • vraagteken
  • uitroepteken
  • dubbele punt
  • puntkomma
  • aanhalingstekens
  • haakjes
  • liggend streepje
  • doorloop puntjes
  • apostrof






Wil jij ook aan de slag met deze posters? Stuur dan snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com en alles komt jouw kant uit.

Tot de volgende keer!

Bron afbeeldingen: www.teacherspayteachers.com
Bron polka dots kader: www.teacherspayteachers.com
Bron uitleg: google definitie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten