donderdag 27 augustus 2015

Verjaardagskalender

De verjaardagskalender die ik gemaakt heb, is niet in het polka dot thema omdat ik hem al zo kleurrijk vond. De afbeeldingen die ik gebruikt heb, zijn allemaal afkomstig van google afbeeldingen. 

Elke prent toont een bepaald kenmerk van die bepaalde maand.
  • januari: sneeuwman
  • februari: hartje
  • maart: klavertje vier
  • april: paashaas
  • mei: vogel
  • juni: lente 
  • juli: zon
  • augustus: zonnebloem
  • september: appel
  • oktober: pompoen
  • november: herfst 
  • december: kerstman 

Ik moet enkel nog kaarsjes maken voor op de cupcakes. Deze heb ik al wel gemaakt en geprint, maar nog niet geknipt en gelamineerd. Dit doe ik pas als ik er de namen van de kinderen heb kunnen opschrijven.

Wil jij hier ook graag mee aan de slag. Laat het dan weten via jufstephanie10@gmail.com en het komt jouw kant uit.

Tot de volgende!

Bron afbeeldingen en cupcakes: Google afbeeldingen / kleurplaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten